Jeszcze nie przyszedłeś...

...
Jeszcze nie przyszedłeś
tam gdzie jestem...
w sercu nietknięte miejsce
na dotyk...
słowa ciszą i milczeniem zaklęte
trwonią chwile ulotne jak motyl...

jeszcze Ciebie nie ma
tam gdzie jestem...
pusta ławka samotna w parku
serce kreśli odbicie w wodzie
za Tobą śladów szukając na piasku...

jeszcze nie dotarłeś
tam gdzie jestem...
lampiony myśli w niebo lecą nieśpiesznie
jak latarni światło ciepłem dla  statków
wytyczają drogę tęsknotą na sercu...

jeszcze Ciebie nie ma
tam gdzie jestem...
czas przystanął tamtego lata
ślady zostawiałeś w pamięci na zawsze
miłością delikatną jak o poranku blask światła...

jeszcze Ciebie nie ma
tam gdzie jestem...
czekam otwierając księżyca bramkę
każdą nocą trzymając do snu Twoje imię
jak sercu mojemu szeptaną najdroższą kołysankę...

jeszcze Ciebie nie ma
tam gdzie jestem...
Anita Steciuk











Komentarze

Popularne wpisy