WCIĄŻ MNIE ODSUWAŁAŚ...

...

Wciąż mnie odsuwałaś wszystko ważniejsze

nawet jabłko gryzłaś chętniej

niż dotykałaś nasze dni

niepotrzebne dziecko pełne łez i złudzeń

dziś się nie staram

nie szukam przyjaźni

noszę kolce które nie znikają nawet na co dzień

milion masek kolejne dokładam

już z przyzwyczajenia

mówisz starość lecz nie zmieniam emocji obojętnie gryzę jabłko

w moich oczach umarł lęk i smutek

trudno dostrzec łzy

mamo chyba nie rozumiem dziś znaczenia

jestem obca wśród was

moje skrzydła pełne nieufności

niosą mnie obok

odchodzę zawsze kiedy jesteś za blisko

nie gaś mi światła bo nocą będę zawsze mocniejsza

gdy prostuję skrzydła pełne gwiazd i rosy

noc dotyka mnie jak przyjaciel

nie umiem być dziś dla was

nie rozumiem

nie akceptuję

nie potrzebuję


Anita Steciuk

            Zdjęcie Katherina Baron

Komentarze

Popularne wpisy