Tylko w ciemności możesz zobaczyć gwiazdy...

...
Tylko w ciemności możesz zobaczyć gwiazdy... moich oczu
dotykiem zmysłowym deszczu czuć
kroplami uczuć świat chłodny zaskoczyć
uwodzić i iść w ciszy duszy szelestem
boso nago zmysłami krzycząc naturze teraz tylko tutaj jedną chwilą jestem...

igrając skóry kolorem złocistym dotykać słońc słowem 
pisać poematy chwili sercem czystym
bo zanim upadnę powalony czasem za życia zakrętem
chcę wiedzieć że żyję... wiedzieć że byłem że czułem że jestem...

ust ciepłą wilgocią spijać noce i poranki w ramiona muz wpadać jak w ramiona nocy zmysłowej kochanki
i spojrzeń utraconych powalony chwilą 
mówić byłem kochałem czułem wiem czym życie było
czym było pragnienie i czym była miłość...

Anita Steciuk 



Obraz Magdalena Gaweł 
 


Komentarze

Popularne wpisy